Όταν οι χάρτες δημιουργούν αναμνήσεις, ιστορίες και συναισθήματα

Με ένα χάρτη στο χέρι οι θαλασσοπόροι ανακάλυπταν κάποτε το Αιγαίο. Έψαχναν θησαυρούς και χαμένα ναυάγια στις θάλασσες της Μεσογείου. Οι πιο ρομαντικοί ακόμη και σήμερα επιλέγουν για καθοδηγητή στα ταξίδια τους τον κλασσικό χάρτινο χάρτη. Ζούμε στη τρελή εποχή του google. Όπου ο χάρτης έχει γίνει πια διαδικτυακός, όμως το έντυπο όσα χρόνια κι αν περάσουν δε θα χάσει ποτέ τη συναισθηματική του αξία. Ορμώμενοι από αυτή τη συναισθηματική αξία πριν από δύο χρόνια, ο Γιάννης Λαζάρου και η αδερφή του Ευγενία Λαζάρου, με καταγωγή από την Αίγινα, δημιούργησαν το aeginaproject.com. Μια online πλατφόρμα για όσους αναζητούν πληροφορίες για την Αίγινα.

 

 «Το aeginaproject.com μετρά ήδη 2 χρόνια online παρουσίας και βρίσκεται ψηλά στις επιλογές για όσους ψάχνουν πληροφορίες για την Αίγινα. Θέλαμε να προσθέσουμε όμως στην προσπάθεια μας ένα έντυπο που θα ταιριάξει στην φιλοσοφία μας και την κουλτούρα μας. Στόχος μας είναι να κάνουμε μικρά αλλά αισθητικά επιτυχημένα βήματα και να δίνουμε στο νησί στοιχεία που το κάνουν ξεχωριστό». Μας λένε στο Humanstories.gr η Ευγενία και ο Λάζαρος. Τα δύο αδέλφια όμως δεν έμειναν εκεί. Ήθελαν να ανασύρουν στην επιφάνεια, μικρά κομμάτια του τουρισμού που κάνουν την διαφορά. Το Aegina Project  δημιούργησε έναν διαδραστικό έντυπο χάρτη για το νησί. Με γνώμονα το μοντέρνο design και το εξελιγμένο περιεχόμενο. Έναν χάρτη διαφορετικό από όλους του υπόλοιπους.  «Βλέποντας ότι το νησί διαθέτει έντυπα και χάρτες με τελείως άλλη λογική, ενεργοποιήσαμε την ιδέα που ήταν από το καλοκαίρι του 2018 στο μυαλό μας. Από την πρώτη κιόλας στιγμή, θέλαμε να σχεδιάσουμε ένα premium έντυπο με μια ομάδα που θα γνώριζε το αντικείμενο και το χώρο του τουρισμού. Έτσι η ομάδα του Aegina Project, που ειδικεύεται στο copywriting, συνεργάστηκε με την Kitsch&Bold, ένα concept agency, ώστε να δημιουργήσουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την Αίγινα. Με τον δικό μας τρόπο και την δική μας οπτική» λένε.

 

 


Ο χάρτης είναι σχεδιασμένος για να ισορροπεί μεταξύ του σύγχρονου design και του local στοιχείου. Παρουσιάζει όλα εκείνα που χρειάζεται ένας επισκέπτης για να ζήσει μια μοναδική εμπειρία στο νησί. Ο έντυπος χάρτης του Aegina Project έπρεπε να είναι τολμηρός, pop και να ξεχωρίζει για τον σχεδιασμό του. Με χρώματα που ξεφεύγουν από τα καθιερωμένα. Όλα εκείνα τα στοιχεία δηλαδή που κάνουν έναν απλό χάρτη, σουβενίρ για τον επισκέπτη. Ενώ παράλληλα τον μεταμορφώνουν σε ένα όμορφο poster τοίχου. Το καλύτερο αναμνηστικό του ταξιδιώτη στην Αίγινα.  «Το έντυπο είναι διαχρονικό. Έχει διάρκεια και δύσκολα θα σταματήσει να υπάρχει. Έχει τους λάτρεις του και διαθέτει την δική του ιστορία. Για το λόγο αυτό αποφασίσαμε να λανσάρουμε ένα έντυπο που είναι souvenir και οι επισκέπτες του νησιού θα μπορούν να το πάρουν μαζί τους. Οι αναμνήσεις είναι το καλύτερο σουβενίρ από τα ταξίδια μας. Πόσοι δεν έχουμε κρατήσει ένα έντυπο από μια εκδρομή ή κάποιες διακοπές; Έτσι και εμείς σκεφτήκαμε δημιουργικά, ώστε ο χάρτης μας να μπορεί να μεταμορφωθεί σε ένα όμορφο Poster τοίχου. Δεν νομίζω αν θα υπάρξει μεγαλύτερη επιβράβευση, αν δούμε τον χάρτη μας σε κορνίζες τόσο σε σπίτια ντόπιων όσο και σε σπίτια επισκεπτών του νησιού. Το ψηφιακό έχει δύναμη, αλλά το έντυπο έχει ταυτότητα και διάρκεια. Σίγουρα τα digital μέσα κερδίζουν για την ταχύτητα τους, όμως τα premium έντυπα είναι εκείνα που δημιουργούν αναμνήσεις, ιστορίες και συναισθήματα. Εξάλλου, αυτό είναι που ψάχνουν οι τουρίστες στην Ελλάδα».

 

Με λογότυπο τη γαλάζια χελωνίτσα, το ισχυρό σύμβολο της Αίγινας, το Aegina Project αγαπήθηκε από το κοινό του.  «Πρόσφατα κάναμε ένα redesign στο logo του Aegina Project. Μετά από 3 χρόνια αλλάξαμε το σχεδιασμό του λογοτύπου μας, χωρίς να κάνουμε ριζικές αλλαγές. Κινηθήκαμε κοντά στην αρχική μας φιλοσοφία. Δηλαδή, εξ αρχής στόχος μας, ήταν να έχουμε ένα λογότυπο που θα περιέχει και ένα κομμάτι της ιστορίας της Αίγινας. Η χελώνα λοιπόν που βρίσκεται στο logo είναι η χελώνα που συναντάμε στην σημαία της Αίγινας και ήταν το σύμβολο του νησιού στην αρχαία Ελλάδα. Φυσικά σε μια πιο minimal έκδοση. Η χελώνα ήταν ένα ισχυρό σύμβολο για το νησί, γι’ αυτό και βρέθηκε ως εικονογράφημα, στο αρχαιότερο νόμισμα ελληνικής πόλης-κράτους που ¨κόπηκε¨ στην Αίγινα. Το μπλε χρώμα, θυμίζει το μπλε της θάλασσας και το χρώμα του ελληνικού καλοκαιριού. Κάναμε έναν συνδυασμό και φτάσαμε στο αποτέλεσμα που έχει κερδίσει τον κόσμο. Αν και ήμασταν διστακτικοί στην αρχή, το κοινό μας αγκάλιασε αυτή την μικρή ανανέωση και είμαστε αρκετά χαρούμενοι για αυτό.

 

 

Τα δύο αδέλφια μεγάλωσαν στο νησί. Με πολλές παιδικές αναμνήσεις. Με πολλές εμπειρίες και διαφορετικές συνθήκες. Η Αίγινα είναι σταθερά γι΄αυτούς, ο τόπος που είναι συνέχεια στο μυαλό τους. Ο τόπος που τους εμπνέει. Πολύ απλά ο τόπος τους.

«Αυτά τα χρόνια δεν μένουμε στο νησί, λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων, αλλά με την πρώτη ευκαιρία είμαστε εκεί και θέλουμε σίγουρα να γυρίσουμε μόνιμα κάποια στιγμή. Σαββατοκύριακα, εκδηλώσεις, εορτασμοί και διακοπές είναι συνδυασμένα με την Αίγινα. Το νησί είναι ο τόπος που μας έμαθε την ελληνική γη, μιας και διαθέτει έναν από τους πιο δημοφιλείς καρπούς στον κόσμο, το φιστίκι Αιγίνης. Μας έμαθε την θάλασσα, την ελληνική επαρχία, το καλοκαίρι στην Ελλάδα, την γεύση και τους ανθρώπους που είναι σε κάθε τόπο. Η Αίγινα ήταν και παραμένει ένα σταυροδρόμι, ένα μέρος με διαφορετικές κουλτούρες και ξεχωριστά σημεία» επισημαίνουν.

 

https://www.facebook.com/aeginaproject/

https://aeginaproject.com/

 

Καθόλου σχόλια

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

    Subscribe To Our Newsletter
    Subscribe to our email newsletter today to receive the latest news!
    No Thanks
    Με την εγγραφή σου συμφωνείς να λαμβάνεις τα νέα και τα ενδιαφέροντα θέματα του HumanStories και με την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων. Μπορείς να διαγραφείς από την λίστα οποιαδήποτε στιγμή.
    Don't miss out. Subscribe today.
    ×
    ×
    WordPress Popup Plugin
    Subscribe To Our Newsletter
    No Thanks
    Με την εγγραφή σου συμφωνείς με την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων.
    Don't miss out. Subscribe today.
    ×
    ×
    WordPress Popup Plugin