Ενα ζευγάρι Ελλήνων που έβαλε το εξαιρετικό τους μέλι σε συσκευασία πολυτελείας
Ενα ζευγάρι Ελλήνων με όνειρα, φιλοδοξίες κι όραμα για εξέλιξη μέσα από τα στοιχεία της φύσης, που μας προσφέρονται απλόχερα στην καθημερινότητά μας, στον «παράδεισο της Ελλάδας»… Ο Νίκος Βλαχούδης, 31 ετών κι η Ράνια Γαϊτάνου 26 χρόνων πέρα από ένα ευτυχισμένο ζευγάρι στη ζωή, αποφάσισαν (αν και προέρχονται από διαφορετικούς επαγγελματικούς χώρους, της κομμωτικής ο ένας και του design, marketing, σε πολυεθνική εταιρία η Ράνια) ότι στην Ελλάδα της μεγάλης οικονομικής κρίσης υπάρχει το έδαφος για να χτίσουν τα όνειρά τους και να μην αφήσουν την αξιοπρέπεια και τη δημιουργία να «πετάξουν» από πλάι τους.
Φωτογραφίες: Δώρα Τοπαλίδου (www.brightside.gr)
Ετσι έκαναν πράξη τα βιώματά τους, την επαφή τους με τη φύση, βάζοντας 100% ακατέργαστο μέλι σε μια συσκευασία πολυτελείας. Το καπάκι στο NIRRA, από μασίφ ξύλο οξιάς, είναι χειροποίητο με ιδιαίτερη προσοχή και φροντίδα στη λεπτομέρεια και κουβαλάει μαζί του ένα απτό στοιχείο της φύσης όπου γεννιέται το μέλι, ως σύμβολο του στενού δεσμού μεταξύ του προϊόντος και του δάσους. Επίσης με τους κόκκους της θαλασσινής άμμου στο βάζο και το σύμβολο της Αρκούδας (που λατρεύει το μέλι) με χρυσοτυπία χαραγμένο πάνω του, προσφέρουν ένα αισθητικό αποτέλεσμα υψηλού επιπέδου.
Με το μέλι τους (παραγωγός ο Νίκος, η Ράνια αρμόδια για τον τομέα του design), το NIRRA (βγήκε από τα πρώτα γράμματα των ονομάτων τους), κατάφεραν να κάνουν μια σημαντική στροφή και να ψάξουν διεξόδους στη ζωή τους, χωρίς να μεμψιμοιρούν ή να κλείνονται στο «καβούκι» τους. Με το πάθος, που τους διακατέχει για τη δημιουργία και την αίσθηση του καινούργιου, «βούτηξαν» – χωρίς να φοβηθούν τίποτα – από την παραγωγή του μελιού (αυτής της σπουδαίας υπερτροφής, που στην χώρα μας προσφέρεται απλόχερα) μέχρι το design και το αισθητικό αποτέλεσμα που βλέπετε μπροστά σας.
«Είμαστε δύο νέοι άνθρωποι, με πάθος κι όρεξη για να φτιάξουμε κάτι πολύ όμορφο, κάτι για το οποίο θα είμαστε περήφανοι ως Έλληνες στο εξωτερικό. Και μετά από μεγάλη προσπάθεια, ατελείωτες ώρες σκέψης, δημιουργίας και δουλειάς το καταφέραμε», τόνισε αρχικά ο Νίκος Βλαχούδης στο humanstories.gr και συνεχίζει με την αφήγηση της δικιάς του ιστορίας που «για αλλού ξεκίνησε η ζωή κι αλλού τον βρήκε»:
«Από παιδιά θυμάμαι τον εαυτό μου, την αδερφή μου και τους γονείς μου να έχουμε μια τάση στην ομοιοπαθητική και σε ο, τιδήποτε φυσικό υπάρχει, μακριά από χημείες κι επεξεργασίες. Αν και πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου ήταν να ασχοληθώ επαγγελματικά με κάτι που έχει σχέση με τη φύση, που ηρεμεί το μυαλό και την ψυχή μου σε αρμονία με τις φυσικές ακολουθίες, δεν το είχα καταφέρει μέχρι να πέσει στο τραπέζι η ιδέα με το NIRRA (www.nirracompany.com). Ετσι ενώ είχα πάει για σπουδές στην Αγγλία σχετικά με την κομμωτική κι είναι ένα επάγγελμα που αγάπησα, πλέον το μεγαλύτερο βάρος έχει πέσει στα μελίσσια μου. Είμαι ο ίδιος παραγωγός, αγαπάω πολύ αυτό που κάνω κι αποτελεί εξαιρετική ικανοποίηση να σχετίζεσαι με κάτι τόσο φυσικό και να το προσφέρεις στους καταναλωτές σε μια τόσο όμορφη συσκευασία. Τελικά η ζωή κάνει κύκλους και σε οδηγεί στα θέλω σου, αρκεί να μην παρατήσεις ποτέ μέσα σου την πίστη και το όνειρο για τη δημιουργία».

Ενα ζευγάρι με όνειρο και φιλοδοξίες να γευτούν το προϊόν τους όσες περισσότερες χώρες του κόσμου είναι εφικτό.
«Τα περισσότερα από αυτά τα απομακρυσμένα δάση που υπάρχουν τα μελίσσια μας και βρίσκoνται στην περιοχή της Χαλκιδικής και της Βόρειας Ελλάδας, αποτελούν μέρος του δικτύου Natura 2000 που έχει ως στόχο να εξασφαλίσει τη μακροπρόθεσμη επιβίωση των πιο πολύτιμων κι απειλούμενων ειδών και οικότοπων της Ευρώπης, εμποδίζοντας έτσι την χρήση φυτοφαρμάκων ή άλλων γεωργικών τεχνικών που μπορούν να βλάψουν την αγνότητα του εδάφους. Το αποτέλεσμα είναι η παραγωγή ενός πραγματικά θρεπτικού και αυστηρά βιολογικού θησαυρού που γεννήθηκε από τη γενναιόδωρη και απαράμιλλη ελληνική γη. Από τον Απρίλιο μέχρι τον Νοέμβριο, οδηγούμε τις μέλισσες μέσα από αυτά τα κατάφυτα και δύσβατα εδάφη και τις μεταφέρουμε κάθε τριάντα πέντε ημέρες, έτσι ώστε να αποκομίσουν το εξαιρετικό μελίτωμα που αποβάλλεται από τα δέντρα«, πρόσθεσε ο Νίκος Βλαχούδης.

Η Ράνια κι ο Νίκος πορεύονται με αισιοδοξία στο μέλλον, με τις πρώτες εξαγωγές τους να είναι στα σκαριά, αφού ξένες αγορές έμειναν πλήρως ικανοποιημένοι από το NIRRA.
Η Ράνια είναι μια κοπέλα με όρεξη για νέα πράγματα. Πάντα με το χαμόγελο στα χείλη στηρίζει με τη δικιά της γνώση κι οπτική το εγχείρημα του NIRRA. «Ο δικός μου ρόλος έγκεινται περισσότερο στο αισθητικό κομμάτι και στον τομέα του design, για τον οποίο ήμασταν σίγουροι από την αρχή ότι έπρεπε να δουλέψουμε αρκετά και με πρωτοποριακό σχεδιασμό. Το τελικό αποτέλεσμα μάς δικαίωσε πλήρως τόσο εμάς όσο και τους συνεργάτες μας και πλέον ανοίγουμε τα φτερά μας στις εξαγωγές, για ένα προϊόν που είναι τόσο διαδεδομένο για την θρεπτική του αξία αλλά πλέον εμείς του προσδώσαμε μια πολυτέλεια που αναζητείται στο εξωτερικό. Η συσκευασία, σε συνδυασμό με το άρτιο προϊόν, μπορεί να ανοίξει περισσότερες πόρτες. Είμαστε πολύ αισιόδοξοι, δεν το βάλαμε ποτέ κάτω, δε θα το κάνουμε ούτε τώρα και περιμένουμε τη μέρα που το NIRRA θα μπει στα μεγαλύτερα ράφια του κόσμου!».
koukoulis 29/07/2016 (02:51)
mpravo paidia
ΜΑΡΙΝΑ 30/07/2016 (03:07)
Σας αξιζουν πολλα μπραβω παιδια!!!και συντομα στα μεγαλυτερα ραφια του κοσμου το NIRRA!!!
Λεωνίδας 31/07/2016 (11:32)
Καλή επιτυχία,
μια καλή αρχή είναι το μισό του όλου!
Σαν το μέλι …
Reveka 31/07/2016 (19:26)
Sas efxomaste gia to pio oreo Meli pou exoume gefti, kali epitixia.
Evi 09/08/2016 (09:22)
Τη συσκευασία δεν την έχουν σχεδιάσει οι Dolphins ;;;
http://www.dolphinsonline.gr/works/nirra-honey
Γιατί δεν αναφέρεται πουθενά στο άρθρο ο δημιουργός ενώ σε πολλά σημεία αφήνεται να εννοηθεί ότι σχεδιάστηκε από την κοπέλα;